Τρίτη, 1 Αυγούστου 2017

Τον Αύγουστο περνάμε καλά

ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΓΙ' ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ

Θυμήθηκα σήμερα ένα άλλο καλοκαίρι που είχα φύγει πάλι για καιρό -σιγά το σπάνιο- και ήμουν τότε πολύ ερωτευμένη με ένα αγόρι που ΄χε μείνει πίσω και του έστελνα εμπλοκή καρδούλες. Εγώ λέμε τώρα, που όταν βλέπω καρδούλα σκέφτομαι απευθείας τον άσσο κούπα, κατά προτίμηση δίπλα στους άλλους τρεις και να έχω παίξει
ρέστα. Τίποτα το παράξενο σ' αυτό όμως, οι κυνικοί άνθρωποι είναι συχνά πολύ τρυφεροί στην πραγματικότητα - ο κυνισμός αυτοπροστασία είναι, ελεμενταρι αυτά.
Το αγόρι το συγκεκριμένο, ήταν σκόρπιο με τις δικές του καρδούλες, δεν μπορούσε να συγκεντρωθεί σε ένα κορίτσι. Δεν ήθελε βασικά. Τότε είχα θυμώσει. Μετά κατάλαβα ότι μάλλον από ανασφάλεια το έκανε κι όχι από μαγκιά. Καμία διαφορά δεν είχε αυτό στο αποτέλεσμα όμως: Χι λετ γκόου.
Μου έμεινε η φάση με τις καρδούλες όμως. Χαμογελάω πλατιά όποτε το σκέφτομαι.
Επειδή λοιπόν σήμερα είναι Αύγουστος, ντάλα καλοκαίρι θέλει να πει αυτό, λέω το εξής:
Για βάλε καμία καρδούλα από κάτω.
Γι αυτόν που είναι δίπλα σου. Γι αυτόν που θα ήθελες να είναι δίπλα σου. Γι αυτόν που θα μπορούσε να ναι δίπλα σου αλλά τα μούσκεψες ή τα μούσκεψε αυτός, μες τη ζωή κι αυτό, όλα κουλ.
Γενικά για όποιον/α γουστάρεις.
Έχω την αίσθηση ότι θα καταλάβει αυτός.
Κι αν δεν της δώσει αξία τής καρδούλας σου, σκασίλα σου, εσύ έκανες το αναλογούν σου.
Αύγουστος είπαμε.
Τον Αύγουστο περνάμε καλά.

Μαρία Δεδούση 

Αν σας αρέσει το μπλογκ δείξτε το στο facebook πατώντας εδώ